Angielski- zamierzenia dydaktyczno-wychowawcze na listopad

JĘZYK ANGIELSKI

ZAMIERZENIA DYDAKTYCZNO-WYCHOWAWCZE

LISTOPAD

MISIE

The world of animals.
Poznanie nazw dzikich zwierząt: tiger, elephant, monkey, lion, zebra, giraffe,
cheetah, snake, rhino.
Kształtowanie umiejętności opowiadania o zwierzętach żyjących w Afryce.
Wprowadzanie określeń big-duży, small-mały, dangerous-niebezpieczny.
Piosenka o zwierzętach.
Colours

Utrwalanie nazw kolorów: red, yellow, green, blue, pink, orange, white, black,
purple.
Określanie kolorów zwierząt: brown lion, grey rhino.
Utrwalenie słownictwa w zabawach ruchowych, rytmicznych i muzycznych.
Utrwalenie słownictwa związanego z tematem w zabawach pamięciowych.
Zabawy ruchowe.
Piosenka o kolorach.

Emotions
Wprowadzenie nazw emocji: happy, sad, angry, scared.
Kształtowanie umiejętności opowiadania o emocjach.
How are you today? Are you happy? Yes, I am.
Utrwalenie słownictwa w zabawach ruchowych, rytmicznych, muzycznych
Zabawa ruchowa do piosenki Are you happy?

SÓWKI, ŻYRAFKI,MOTYLKI

The world of animals.
Wprowadzanie nazw zwierząt i owadów: tiger, elephant, monkey, lion, zebra,
giraffe, cheetah, snake, rhino, dog, cat, tiger.

Podział na zwierzęta dzikie i udomowione.
Ćwiczenia pamięciowe.
Rozwijanie słownictwa w zabawach ruchowych.
Piosenki
What’s your name? How old are you?
Utrwalanie umiejętności opowiadania o sobie i podawania wieku. I’m Alex.
I’m six years old. How are you today? I’m fine, thanks.
Rozwijanie słownictwa poprzez dialogi i piosenki.
Emotions
Wprowadzenie nazw emocji: happy, sad, angry, scared.
Kształtowanie umiejętności opowiadania o emocjach.
How are you today? Are you happy? Yes, I am.
Utrwalenie słownictwa w zabawach ruchowych, rytmicznych, muzycznych
Zabawa ruchowa do piosenki Are you happy?