Zamierzenia wychowawczo-dydaktyczne (cele główne):
- rozwijanie mowy,
- rozwijanie pamięci,
- poszerzanie wiedzy o dinozaurach,
- rozwijanie sprawności manualnej,
- budzenie zainteresowania literami,
- analiza i synteza na poziomie głoski i sylaby.
- rozwijanie umiejętności przeliczania,
- rozwijanie umiejętności kontynuowania rytmu,
- rozwijanie umiejętności odejmowania,
- rozwijanie sprawności fizycznej,
- ilustrowanie piosenki ruchem,
- wyrabianie wyobraźni muzycznej i koordynacji słuchowo-ruchowej,
- rozwijanie mowy,
- poznawanie zwierząt z epoki lodowcowej.
- rozwijanie sprawności manualnej,
- dbanie o porządek na stanowisku pracy,
- zapoznanie z symbolami pogodowymi,
- rozwijanie umiejętności interpretacji ruchowej do piosenki,
- rozwijanie poczucia rytmu,
- stworzenie przedszkolnego ogródka,
- rozwijanie wiedzy przyrodniczej.
- wszechstronne i harmonijne rozwijanie organizmu,
- rozwijanie wiedzy dzieci,
- wykazywanie zainteresowania zabawami badawczymi.
- zapoznanie z powiedzeniem: ubrać się na cebulkę,
- utrwalanie wiadomości na temat ptaków powracających do Polski na wiosnę,
- budowanie pozytywnych relacji grupowych,
- odkrywanie zapisu cyfrowego liczby 10,
- rozwianie umiejętności opanowania melodii i tekstu piosenki,
- zrozumienie konieczności robienia wiosennych porządków.
- rozwijanie sprawności fizycznej,
- wszechstronny i harmonijny rozwój organizmu,
- kształtowanie postawy badawczej,
- zapoznanie z obiegiem wody w przyrodzie.
- poszerzanie wiedzy o emocjach,
- wprowadzenie pojęć: długi, krótki, dłuższy, krótszy,
- rozwijanie umiejętności kierowania swoim ciałem poprzez muzykę,
- reagowanie na ustalone hasła i sygnały muzyczne,
- rozwijanie umiejętności odróżniania zachowań pozytywnych od negatywnych.
- kształtowanie postaw prospołecznych,