JĘZYK ANGIELSKI
ZAMIERZENIA DYDAKTYCZNO-WYCHOWAWCZE
LISTOPAD
MISIE,ŻYRAFKI,WAŻKI
Parts of the body.
- Poznanie nazw części ciała i twarzy: body, head, eyes, nose, mouth, hair, finger, toe, foot, hands, legs.
- Kształtowanie umiejętności nazywania części ciała.
- Powtarzanie określeń big-duży, small-mały.
- Piosenki o częściach ciała.
Colours
- Utrwalanie nazw kolorów: red, yellow, green, blue, pink, orange, white, black, purple.
- Utrwalenie słownictwa w zabawach ruchowych, rytmicznych i muzycznych.
- Zabawy ruchowe.
- Piosenki o kolorach.
Toys
- Utrwalanie nazw zabawek: ball, board game, doll, teddy bear, train, skipping rope.
- Utrwalanie nowych zwrotów poprzez piosenki i dialogi.
- Utrwalenie słownictwa w zabawach ruchowych, rytmicznych i muzycznych.
- Piosenki o zabawkach.
DELFINY, SÓWKI
Parts of the body.
- Poznanie nazw części ciała i twarzy: body, head, eyes, nose, mouth, hair, finger, toe, foot, hands, arms, legs, shoulder, neck, elbow.
- Kształtowanie umiejętności wskazywania na części ciała i nazywania ich w języku angielskim.
- Powtarzanie określeń big-duży, small-mały .
- Piosenka o częściach ciała.
What’s your name? How old are you?
- Utrwalanie umiejętności opowiadania o sobie i podawania wieku. I’m Anna.
I’m six years old. What’s your name? How old are you?
- Rozwijanie słownictwa poprzez dialogi i piosenki.
Toys
- Utrwalanie nazw zabawek: ball, board game, doll, teddy bear, train, skipping rope.
- Określanie kolorów zabawek: red car.
- Utrwalenie słownictwa w zabawach ruchowych, rytmicznych i muzycznych.
- Utrwalenie słownictwa związanego z tematem w zabawach pamięciowych.
- Zabawy ruchowe.
- Piosenki o zabawkach.