Zamierzenia wychowawczo-dydaktyczne na marzec:
rozwijanie mowy,
rozwijanie słuchu fonematycznego,
rozpoznawanie i nazywanie poznanych liter,
rozwijanie aktywności poznawczej – zwracanie uwagi na mijający czas, na podstawie przykładów z życia ludzi, przyrody,
rozwijanie sprawności fizycznej,
rozwijanie aktywności i ekspresji poprzez rytm i melodię piosenki,
określanie, co było najpierw, co jest teraz, a co będzie potem,
kształtowanie umiejętności posługiwania się zegarem,
rozwijanie sprawności manualnej,
ćwiczenie szybkiej reakcji na sygnały,
rozwijanie aktywności badawczej,
rozwijanie umiejętności grania na instrumentach perkusyjnych,
rozwijanie umiejętności poruszania się w rytm muzyki,
rozwijanie zainteresowań muzycznych.
utrwalanie poznanych liczb,
rozwijanie wrażliwości muzycznej,
tworzenie muzyki,
rozwijanie aktywności poznawczej – przyporządkowywanie odpowiednich barw bohaterom pozytywnym i bohaterom negatywnym,
doskonalenie poczucia rytmu,
uświadamianie negatywnych skutków chwalenia się,
zapoznanie z graficznym znakiem odejmowania,
rozwijanie umiejętności poruszania się w przestrzeni (w rytmie muzyki),
wyrabianie reakcji na zmiany tempa,
rozwijanie zainteresowania przyrodą,
odkrywanie zapisu cyfrowego liczby 0,
rozwijanie umiejętności liczenia,
określanie kierunków i ustalanie położenia przedmiotów w stosunku do własnej osoby, a także w
stosunku do innych przedmiotów.